راهبند آیدور و گارانتی آن

راهبند آیدور هیدرولیک
راهبند هیدرولیک

 

اصطلاحی است که در هنگام خرید کالا در ذهن خریدار شکل می‌گیرد که آیا کالایی که خریداری می‌کنم گارانتی یا ضمانت معتبر دارد.

 

اما گارانتی چیست؟

در دیکشنری کمبریج ذکر شده که گارانتی قولی کتبی از سوی یک شرکت برای تعمیر یا جایگزینی محصولی است که در یک بازه زمانی معین دچار ایراد شده و اینکه چنانچه عملکرد رضایت بخش نباشد تا جلب رضایت تجدید شود.

معادل فارسی آن ضمانت است و در واقع باید گفت ضمانت علاوه بر کتبی و شفایی بودن یک تعهد اخلاقی است چنانچه تولید کننده محصول از کالای خود اطمینان کافی داشته باشد و از آزمون‌های مختلفی آن را عبور داده باشد با اطمینان محصول خود را در طی زمان معقول گارانتی می‌نماید.

خریدار باید اطمینان حاصل کند که آزمون کالای خریداری شده را پس نمی‌دهد

زمانی که خریدار با گارانتی بیش از یک سال کالا روبرو می‌شود این اعتماد را کسب می‌کند که تولید کننده از کالای خود مطمئن است و حاضر است نقص یا قصور فرایندهای تولید و طراحی و ساخت را با هزینه خود جبران کند و قرار نیست خریدار جبران کننده خطای سیستم تولید باشد.

گارانتی تولید کننده را ترغیب و تشویق می‌کند تا برای جلوگیری از هزینه‌های آتی بابت گارانتی محصول دقت نظر بیشتری را در همه طول فرایند تولید به کار ببندد.

از سوی دیگر شیوه ارائه گارانتی هم حائز اهمیت است از این روی که راهبند کالایی ثابت در محل است. بایستی گارانتی هم در محل صورت بپذیرد باید دید که تعهد تولید کننده برای سرویس گارانتی در محل راهبند است یا اینکه برای رسیدن به پای محل نصب راهبند هزینه مجزا گرفته می‌شود

از نظر شکل ارائه گارانتی اینکه آیا قطعه معیوب تعویض می‌شود و یا اینکه تعمیر می‌شود ذکر این موارد بسیار حائز اهمیت است و از مشکلات و هزینه‌های ناخواسته آتی جلوگیری می‌کند از این طریق بهداشت روانی و رضایت بالاتر از خرید را ایجاد می‌کند.

راهبندهای سریع را در آپارات ببیند

 

اما شیوه گارانتی راهبند آیدور

راهبند آیدور دارای دو سال گارانتی هستند.

گارانتی در محل بوده و برای سال اول هزینه بابت ایاب و ذهاب به محل نصب راهبند گرفته نمی‌شود و برای سال‌های بعد با عقد قرارداد سرویس و نگهداری با هزینه بسیار معقول و مناسب این مزیت تمدید می‌شود.

خب شما خودتان را جای ما بگذارید آیا حاضر هستید محصول بی‌کیفیت عرضه کنید و بعد از آن ضمن ایجاد نارضایتی هزینه خدمات آتی را به جان بخرید.

حتماً حساسیت ما برای خراب نشدن محصولمان بیشتر از خریدار است تا ضمن بهره بردن از رضایت مشتری از ضررهای مادی که محصول بی‌کیفیت دارد هم جلوگیری کنیم.

بهترین گارانتی و خدمات را برای شما مهیا کردیم.