راهبند ارزان یا راهبند استاندارد

راهبند ارزان
راهبند مکانیک

 

استاندارد یعنی همه چیز به جای خود.

قیمت راهبند و کیفیت و مکانیزم آن باید به صورت همزمان صحیح و به جا باشد یعنی با کاهش ۱۰۰ درصدی کیفیت قیمت را ۲۰ درصد کاهش ندهیم.

یعنی مکانیزم مستحکم را با مکانیزم‌های بسیار ارزان دم دستی جایگزین نکنیم تا سودی مازاد را به دست بیاوریم. باید احترام ساحت صنعت را پاس بداریم زیرا در طول تاریخ این روش‌های تولید طبق اصول و آینده نگری ایجاد شده‌اند و نباید بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب این اصول را زیر پا گذاشت.

یعنی ضخامت ورقه‌های بدنه از حد استاندارد کمتر نشود تا قیمت کاهش یابد ولی دوام دستگاه در مدت زمان طولانی تحت تاثیر قرار گیرد این اصول ابتدایی هر صنعت است.

 

راهبند استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

در کنار این موارد آسودگی نصب و کاربری محصول هم از اصول بنیادی کیفیت می‌باشد.

به عنوان مثال خلاص کن یکی از امکانات راهبند برای مواقع قطع جریان برق است، با توجه به ماهیت و زمان استفاده از این امکان بایستی فرایند خلاص شدن یا دستی شدن راهبند در زمانی که برق قطع شده به سرعت و آسانی و امنیت صورت بپذیرد.

خوب با توجه به موارد فوق راهبند آیدور با سیستم خلاص کن بسیار ساده و کارآمد خود سطحی فراتر از امنیت و آسودگی را حتی تا بالاتر از بسیاری از رقبای خارجی خود ارائه کرده و ظرف  مدت ۵ ثانیه به آسایش و امنیت راهبند خلاص می‌شود .

امکان تغییر حالت راهبند از راست بازشو به چپ بازشو و بالعکس در زمانی در حدود ۶ دقیقه، قابلیتی است که برای تکنسین‌های نصب بسیار کارآمد و راهساز است

فرم پلیت گذاری و راهکارهای ساده کننده نصب بسیار زیاد است.

کیفیت بسیار بالای برد کنترل هم از استانداردهای بالای راهبند آیدور حکایت دارد.

رله‌های بسیار با کیفیت، الگوریتم بسیار تست شده و آزمون پس داده، و سیستم عیب یابی و خطایابی سریع برد کنترل از ویژگی‌های تفوق یافته و پیشرفته این محصول است.

آینده نگری نیازمند به گذشته نگریست یعنی بدانیم یک محصول چه پیشینه و گذشته‌ای داشته و چه مراحلی را عبور نموده و از این طریق آینده را می‌توان به دقت ترسیم نمود.

اگر روش تولید و نکاتی که مورد توجه مجموعه تولید کننده بوده را بدانید و آن را مطابق با استاندارد‌ها ببینید، می‌توانید تا حد خیلی زیادی از خرید محصول این مجموعه رضایت کسب نمایید.

در این حالت هر زمان قطعه‌ای از دستگاه دچار آسیب شد چون قطعات به صورت استاندارد طراحی و ساخته شده به راحتی تعویض می‌گردد و دستگاه عمر دوباره می‌یابد.

اگر از دستگاهی استفاده کنید که قطعات آن به سختی به دست برسند یا در صورت پیدا شدن قیمت گزافی داشته باشند این برخلاف آینده نگریست.

مثال بسیار ملموس این قیاس‌های مابین یک سیستم تولید و طراحی و عرضه استاندارد با سیستم مبتنی بر فروش اولیه سریع و اغواگرانه، در خودروهای موجود در بازار هم قابل مشاهده است.

بسیاری از خودروها با قیمت‌های ارزنده به نسبت زیبایی ظاهری و حتی آپشن‌ها در بازار موجود است و جذب مشتری نمودند اما گاهی بعد از شاید ۱۰ هزار کیلومتر پیمایش با مشکلات گیربکس مواجه شدند این در قیاس با خودروهای اصیل که سال‌هاست با کیفیت متعارف قطعات استاندارد و در عین حال قیمت ارزان در حال عمکرد مطلوب هستند، نشان می‌دهد که کدام ایده برنده است.

پس می‌بینیم که استاندارد همیشه برنده است و راه حل میانبری وجود ندارد و آینده نگری یعنی به دنبال روش‌ها و محصولات استاندارد رفتن.

راهبند ارزان استاندارد

 

راهبند ارزنده چطور ساخته می شود؟ با نبوغ اصیل

ارزان یا ارزنده بودن را اینگونه تعریف کرده ایم که بیشتر از مبلغ پرداختی خریدار ارزش به او داده شود.راهبند را با قیمتی رقابتی عرضه می کنیم. مکانیزم آن را با خلاقیت ساده و کم استهلاک و پر بازده ساخته ایم.

برای کنار زدن پیچیدگی های هر کاری و رسیدن به سادگی که یکی از معیارهای نبوغ اصیل است، سال ها و دقت و تمرکز بر روی تجارب جهانی و شخصی لازم است.

رمز ارزندگی محصول ما همگام شدن با تجارب جهانی و کاربرد صحیح آنها در تمامی مراحل طراحی، تولید، انبارداری و فروش است.

 

در آیدور برای ارائه محصول راهبند ارزان و استاندارد در خدمت شما هستیم.