راهبند هیدرولیک خستگی ناپذیرiDoor

راهبند هیدرولیک

راهبند ها در یک نگاه

خستگی مساوی است با از کار ایستادن، از کار ایستادن یک راهبند که کالای کنترل امنیت است می‌تواند عواقب منفی به جای بگذارد.

راهبند‌های تولید شده iDoor خستگی‌ناپذیر و بدون توقف برای رسیدن به هدف کنترل ترددهای ورودی و خروجی است در حال حرکت هستند.

راهکارهای انتخابی متناسب با هر میزان از تردد توسط iDoor تولید شده و در دسترس هستند.

راهبند هیدرولیک برای تردد مداوم و راهبندهای مکانیک برای تردد بالا و کمتر از آن یعنی برای هر ساعت تا زیر ۱۲۰ سیکل تردد در دسترس شماست

اغلب نیازهای بازار با راهبندهای مکانیک هایپر تولیدی iDoor قابل رفع هستند.

هرچند راهبندهای مکانیک معمول iDoor هم برای اغلب کاربردها جوابگوست.

اما اگر می‌خواهید به طور مداوم از راهبند استفاده کنید و طول عمر مفید بدون نیاز به پشتیبانی را داشته باشید راهبند هیدرولیک حتماً بهترین انتخاب خواهند بود.

تجربه سالیان طولانی ما در عرضه کالای کنترل تردد نشان می‌دهد عمده مشکل ناشی مشکل ناشی از این است که ذهن خریداران به دلیل اینکه فروشندگان یک کالا محصول خاص را فقط موجود دارند توسط ایشان کانالیزه می‌شود.

به این دلیل راهبند متناسب با مصرف کاربران نیست و در عمل کارایی مطلوب را نخواهد داشت.

خوب علی رغم هزینه‌های بالا طراحی و تولید توسعه محصولات مختلف، ما برای تحت پوشش قرار دادن بالاترین سطح از نیاز کاربران بیش از ۱۰ نوع محصول را توسعه داده‌ایم.

 

زمانی که با بررسی میزان تردد ارز معبر و نوع کاربرد راهبند یک دستگاه توسط iDoor به شما پیشنهاد می‌شود باید بدانید که این محصول با نیاز شما کاملاً انطباق دارد.

 

سه نوع راهبند برای انواع نیازها

راهبند مکانیک معمول iDoor توانایی کنترل ترددهای تا ۴۰ مرتبه در ساعت را داراست لذا برای محیط‌های با تردد پایین مناسب هستند.

پارکینگ‌های کوچک مجتمع‌های مسکونی تا ۱۰۰ واحد یا ادارات و شرکت‌های با تعداد خودرو کم به خوبی و اطمینان می‌توانند این محصول را به کار برند.

 

اما اصلی‌ترین محصول مکانیک iDoor راهبند هایپر است که ضمن ساختار انتقال قدرت مکانیک توان کنترل تردد تا ۱۴۰ مرتبه در ساعت را داراست. پارکینگ‌های بزرگ بیمارستان‌ها اماکن عمومی و حتی حتی پاساژها می‌توانند مخاطبان اصلی این محصول باشند

 

راهبند هیدرولیک

اما راهکار هیدرولیک iDoor به طور مداوم در خدمت است چنانچه در طول ۲۴ ساعت شبانه روز تردد مداوم از محل مورد نظر وجود دارد راهکار استفاده از راهبند هیدرولیک می‌باشد.

اگر طبق این مدل راهبند مناسب را انتخاب کنید قطعاً خروجی پروژه رضایت حداکثری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

کیفیت و دوام راهبند هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

البته کیفیت و دوام راهبند هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است همینطور که می‌دانید از هر محصولی در بازار محصولات معمولی وجود دارد و محصولاتی ورژن فوق العاده‌تر هستند، ما هم ابر راهبند آی دور را طراحی کردیم و ساخته‌ایم تا محصولی فراتر از تصور شما عرضه نماییم.